Wednesday 16 June 2010

-MENGIDAM!!-


sungguh
saya telah jatuh chenta pd ini handbag uwaaa~
-handbag coach telah mengoda saya-
help me!!
sungguh cair tahap gaban ni uwaa~
pink!!
my feveret kaler okeh~ :))






second handbag~ brand from DKNY
ini pon sgt smart!!
simple but nice~
saya mawu ini juga syg!! :))





saya tak kesah syg~
mana-mana kaler pon saya terima..
sbb kaler ini pon saya suke..
boleh kan syg?? hahaha

chantek kan??
w'pon saya br jer beli jam tak smpai setahun~
tetapi kini saya berazam juga untk memilik jam tgn ini pula~
bolehkan?? :))



-GUESS-
yang ini pula sgt la indah kalu diletakan diatas hantaran saya nnt :)~
haissh~ 
mana nak cr duit ni kikiki~
ader part time job tak??
inform saya nnt eh :))

nota kaki1: saya mawu SHOPPING!! :) tp poket saya kosong~ mcm mana eh (^.^)
nota kaki 2 : ssyhhh~ diam2 jgn smpai incik tunang tawu.. nnt berbakul2 nasehat saya trima kikiki :)

No comments:

Post a Comment