Wednesday 16 June 2010

-preparation for My BIG day-


Hello everyone~
diam tak diam only 6 month left for Our Big Day ngee~
seram sejuk kot hee~
persiapan??
huh manyak ag tak setel huk huk huk~
tak per 6 bulan ag kan * sedapkan ati ngee* 
calm down okeh :))

To do List:
-THEME UTK MAJLIS KAWEN *masih dlm proses pemilihan*
-KAD KAWEN
-BAJU UTK AKAD NIKAH& RESEPSI
-KURSUS KAWEN
-HIV TEST
-BUNGA TELUR
-SOUVENIR
-PHOTOGRAPHER
-HANTARAN

a) For Her
  • Watch
  • Handbag
  • Shoes
  • Toilettrie
  • Make Up
  • Ring+Mas Kahwin+Hantaran
  • Telekung
  • Sireh
  • Quran
  • Choc
b)For Him
  • Watch 
  • Shirt
  • Belt+Wallet
  • Perfumes+Shaver
  • Shoes+socks
  • Sejadah
  • Sireh
  • Choc
  • Quran

first time saya tgk AKIM AF7 ni nyanyi lgu sal SULTAN MELAKA ni saya da jth chenta..
uppss~ bkn jth chenta pd AKIM
tetapi pd bj yg dipakainya..
chantek sgt~
terbyg2 dimata saya jika INCIK TUNANG yg memakainya hee~
INCIK TUNANG seorang yg cerah so kalu dia pkai mmg bertambah kehenseman beliau ngee~
oleh itu~
terlintas di pkiran saya utk memilih tema KUNING DIRAJA sempena hari BERSEJARAH saya itu~
pendapat saya disokong kuat oleh IBU terchenta hee~
okeh pape pon korang layan dulu gmbr2 dibwh yer :))









ini pula antara pelamin2 yg menjadi pilihan saya :))



jika saya memilih tema dark purple mungkin saya akan menggunakan pelamin ini~
izit okeh?? :))



nota kaki:  sesiapa yang tawu mengenai butik pengantin  dan mereka yg melakukan kerjaya photoshoot dengan harga yg berpatutan bley tlg inform saya x?? sbb saya skung tgh survey segala benda alah tersebut~
kerjasama anda amatlah dihargai TQ :)) 

2 comments: