Sunday 20 June 2010

world cup!!

mkn bola
demam bola
tdo bola
mimpi bola
segala2 nya tentang bola~
phewww~
world cup!!
siapa yg tidak tawu~
kini kehangatan world cup semakin membara..
hoho
kepada peminat2 bola
ini la masa yg dinanti-nantikan oleh mereka semua..
sanggup bgn pukul 2-3 pg untk menonton perlawanan dr kump feveret mereka
haishh kagum sungguh saya hee :))
tidak ketinggalan kedua2 jejaka yg berada disisi saya sentiasa~
iaitu ayahnda terchenta dan incik tunang tersyg
huh!!
mereka juga sgp berjaga hingga kelewat pg ataupon bgn pkul 2-3 pg semata2 utk menonton perlawanan tersebut!!!
saya??
hahah bgn setakat minum air kemudian kembali melayari mimpi indah hahah~
bkn tidak berminat tetapi keadaan tidak mengizikan kikiki~ (alasan semata2 hahah)
kalau ditnya kump feveret saya~
dulu kini dan selamanyer tetap bersama BRAZIL hohoho~
kenapa??
mereka sgt kuat okeh!!
walaupon pemain2 mereka tidak sehensem pemain yg lain ..
tetapi sya tetap menyokong mereka kikiki~
go brazil go go!! :))
kepada2 peminat2 world cup
anda bolehlah dan sila lah klik disini :))
selamat menontong semua :p



nota kaki1 : argentina juga tidak kurang hbtnyer :))
nota kaki 2: kini world cup merupakan MADU saya huh!!

No comments:

Post a Comment