Wednesday 9 June 2010

-selamat pergi dan selamat kembali-

mood: susah ati+tak sedap ati

sungguh saya sgt tidak sedap ati lately ni~
kenapakah??
tak tawu lah..
yg pasti!!
chenta ati saya sudah bertolak ke PAHANG mlm ni~
beliau akan kesana smpai jumaat ini uwaaa~
last gyt td kul 8 lebey huk huk huk~
before gerak td dia sudah col saya hee~
berbakul2 pesanan saya terima~
begitu juga incik tunang~
berbakul2 pesanan saya titipkan~
semoga perjalan beliau mlm ni dan seterusnye lancar dan selamat selalu huuu~

-esok saya sudah tiada teman utk menemani saya bersarapan wuwuw :((
-saya juga tidak akan mendapat delivery tropicana twister ag selama 2 ari ini huk huk huk

cepatlah pulang incik tunang~
jaga diri kamu baek2 okeh!! :((
selamat pergi dan selamat kembali okeh
saya tgu kepulangan kamu sabtu ini :))


nota kaki: kangen sama cik shera n cik kikin :((
                mereka sedang lakuin apakah skrg ini?? (--)

No comments:

Post a Comment