Thursday 3 June 2010

(-.-) EMPTY

bila harus memilih~
benda itu la antara perkara yg paling saya tidak suka lakuin~
yaa
saya mengaku~
sometimes saya juga tersilap langkah dlm membuat keputusan!!~
okeh sila gelak kan saya kerana kbodohan saya itu :(
tolong saya tak mawu wat kesilapan ag!!~
saya tak suke rasa ini!!
syuhhh~ tlg pegi maen jauh2..
jgn la cam gini~
saya tak kuat saya tak suke!!~
sumpah saya mmg sgt keliru..



I’m going to smile and make you think I’m happy, I’m going to laugh, so you don’t see me cry, I’m going to let you go in style, and even if it kills me- I’m going to smile. Seeing you happy is more than enough.



MOOD: LISTENING

Ku mencintaimu, lebih dari apapun

Meskipun tiada satu orang pun yang tahu

Ku mencintaimu, sedalam-dalam hatiku

Meskipun engkau hanya kekasih gelapku..



Ku tahu ku takkan selalu ada untukmu

Disaat engkau merindukan diriku

Ku tahu ku takkan bisa memberikanmu waktu

Yang panjang dalam hidupku



Yakinlah bahwa engkau adalah cintaku

Yang ku cari selama ini dalam hidupku

Dan hanya padamu ku berikan sisa cintaku

Yang panjang dalam hidupku..



Ku mencintaimu, lebih dari apapun

Meskipun tiada satu orang pun yang tahu

Ku mencintaimu, sedalam-dalam hatiku

Meskipun engkau hanya kekasih gelapku..



Ku mencintaimu, lebih dari apapun

Meskipun tiada satu orang pun yang tahu

Ku mencintaimu, sedalam-dalam hatiku

Meskipun engkau hanya kekasih gelapku..



Ooh..



Ku mencintaimu, lebih dari apapun

Meskipun tiada satu orang pun yang tahu

Ku mencintaimu, sedalam-dalam hatiku

Meskipun engkau hanya kekasih gelapku..


nota kaki: perpisahan itu sgt menyakitkan~ 

to U: saya syg awk!!

No comments:

Post a Comment