Sunday 27 June 2010

K.I.T.A





Drama K.I.T.A Carefree® ini mengisahkan persahabatan empat wanita jelita iaitu Kiera, Ilma, Tania dan Alisa yang telah terjalin sejak di bangku sekolah lagi. Sewaktu mereka baru meniti usia 16 tahun, mereka telah membuat perjanjian yang mana mereka berikrar akan sentiasa menyokong dan membantu satu sama lain dalam apa jua keadaan. Hari demi hari berlalu. Kini mereka sudahpun dewasa dan masing-masing mempunyai kerjaya yang hebat dalam bidang yang mereka ceburi.

owh itu bkn la main point yg saya ingin ceritakan disini~
celoteh saya hari ini adalah mengenai mereka yang menjadi sweetheart saya di USM hee~
cik shera dan cik kikin..
disaat saya sedang berceloteh disini
jauh disudut ati saya..
sungguh
saya sgt merindui mereka~
rindukan saat2 kami disana~
mkn tdo stdy lepak-king gosipping~
always together haisssh~
even msing2 telah mempunyai pacaran sendiri~
tp kami tidak pernah melupakan teman2 kami~
ssh senang
suka duka
sentiasa bersama
adat la..
dlm perhubgn mesti ada psg surutnya
tp wat masa skung
alhamdullilah
kami dpt atasinyer bersama
semoga keadaan dan kebahagian ini berkekalan AMIN~

menonton ceritera KITA~
menguatkan lagi ingatan saya kepada mereka wuwuw :(
sayang2 ku sekelian~
sungguh2 nyer saya sgt menyayangi ikatan persahabatan diantara kite :))
semoga our friendship never end~
kita kwn yer~
dunia akhirat yer syg2 ku 


~xoxo~




nota kaki I: special awards goes to --> CIK SHERA ~ thankx for being my bff dear
                i lurve u so much babe~ ( incik FARIQ sila jeles okeh :)) )
               

nota kaki II: cik kikin~ i do lurve syg~ do u love me?? :))

nota kaki III : my sayang~ kamu tetap di hati ;p

2 comments: