Tuesday 20 July 2010

::DR CHOW::

This morning i have class with Associate Prof. Dr Chow Wen Shyang~
Okeh saya sgt rjin pergi kekelas eventhough hujan yang sgt lebat mencurah-curah diluar sana heee~
Bersama teman-teman seperjuangan
segala bagai air banjir diredah bersama adodoi~
tak per~
sabar... :))
okok back to main topic ngeee~
disini saya mawu berceloteh mengenai one of my lecturer yang sgt sempoi hee~
selama 4 thn disini saya rasa Dr. Chow sgt bnyak telah melakukan perubahan didlm corak pengajaran beliau~
msih teringat kenangan saya di waktu 1st year..
ari pertama minggu pertama msk kelas..
taaadaaa~ already got an assignment from him adodoiii..
da ler baru msk USM
baru mengadaptasikan dgn suasana yg bru tetiba da dpt esement..
haa~
apa lagi bergegas la kami sume ke librari mencari buku yang sesuai untk dijadikan rujukan =)..
sungguh sgt kelakar bila teringat waktu itu..
muka msing2 blur-blur ubi kayu hahah~
mmg tak ley blah hohoh :))
jujur saya katakan subjek beliau ketika itu KIMIA ORGANIK @ Organic Chemistry sumpah mmg tak phm hahahah~
msk kelas just stand infront of us and then dia just read all the slide adedeiii~
ngantuk?? itu harus skali ngeee~
tp kini~
sume itu telah tiada..
beliau semakin kreatif..
beliau sudah semakin bijak menarik perhatian student..
now kalu msk kelas beliau sentiasa tidak kering gusi..
segala bagai jenaka beliau lakukan hee~
comey!!
yaaa itu la perkataan yg sering diperkatakan oleh kwn2 saya kepada beliau heee~
apakah yg mybabkan beliau brubah??
jeng jeng~
ramai yg ckp beliau berubah mcm ni sejak beliau berkahwin..
hohoho benarkah??
saya rasa mcm btul jer hahahah~
apa pon DR CHOW u r the best now :))

:: Congratez DR CHOW::


nota kaki I : sila berkahwin utk mendapatkan lebih aura yg positif heee~ :))
nota kaki II : sejuk+nantok = ZZzzzzzz  =)

No comments:

Post a Comment