Thursday 29 July 2010

::today is thursday::

as usual~
setiap ari khamis saya pasti terkejar2 kesana kemari
jgn ditanya mengapa..
huk huk huk :((
sume sbb my big mistake uwaaa~
tak per tak per
saya masih mampu tersenyum ketawa dan bergumbira bersama mereka~
semangat gitu ouccchh hahaha~
okeh okeh flash back kembali
what happen today??
mangun seawal mungkin
bersiap kekelas
terkejar kesana kemari
menyiapkan report, print report, hantar tugasan dan segala bagai la~
petang i have lab at lab plastic
mujur la lab ni sejuk so nyaman la sikit :))
then around 4pm tet tet...
1 sms received
"eellloppp"
from-->IKA MPOL
my gudness mcm tawu2 jer saya rindukan dia adodoi hahaha~
sempat la berbls2 sms sejam :))
smbl wat lab smbl bersms~ sila jgn tiru mcm saya okeh ngeee~
bila mesej2 td teringat kembali kenangan saya di MPOL
yaaa~ saya ngaku saya rindukan mereka IKA dan NADIA :((
walaupon LI kat sana tak der wat per sgt pon tp saya tetap suke
suke sbb saya berpeluang mengenali mereka2 yg saya sayang :))
smoga adik2 berdua tu berjaya :))

                                                                    -ika-
dan pd sblh mlm nyer saya menerima delivery KFC
from incik fariq dan cik shaheera.. haiisshh bhagia nye rasa kikikiki~
thanx a lot kpda psgan sejoli ni okeh :))
now mkn time~ jmpt mkn sume =)

-snack plate-
nota kaki I : i miss my dad~ ayah slalu belikan saya KFC :((

No comments:

Post a Comment