Monday 12 July 2010

:: FINAL YEAR ::

alhamdullilah~
finally saya sudah berada di tahun akhir amin~
pejam celik pejam celik~
INTERNSHIP di MPOL juga sudah berakhir hee~
cepatkan masa berlalu ngee~
my mom pon smpt ckp yg dia msih terbyg2 muka ke'blur'an saya di USM waktu  hari pendaftaran hee~
now saya sudah berada di THN akhir weee.. suke2 :))
pagi td~
seperti biasa..
hari pertama di USM
segala bagai story mory dikongsi bersama~
segala bagai ceritera yg tersimpan kemas selama 2 bulan lebeh terburai sudah akhirnye kikiki~
bergelak ketawa berkongsi pendapat berkongsi cerita~
yaa itulah kami
BFF sentiasa~
dis sem saya dpt bilik ber 3~
alhamdulillah selesa sgt but rumet tak tawu gi mana ag~
hopefully sume nyer okeh :)
2 ari ni terpaksa la saya berusaha mengemaskan segala bagai brg yg dibw~
penat??
harus laa~
jgn ditanya perasaan saya..
perpindahan kotak2 buku sbyk 6 kotak dr tingkat 2 blok 1
kepada tingkat 1 blok 2~
huh!!
sudah pasti teramat memenatkan~
bagaikan mawu tercbut segala urat2 haisssh~
tapi tapi tapi~
azam dan semangat saya masih tidak luntur ahakzzz~
semangat kan saya~
hahaha :))
seperti biasa diawl sem sentiasa bermotivasi utk stdy awl
tak mo stdy last minute~
tp dis sem kiter tgk la yer..
sama ader janji tgl janji kikiki~
okeh okeh~
wanna stop here~
brg2 masih bertaburan disana sini ngeeehh~
hissshhh smpt sg berbloging yer SI NADIA nih hikss~

nota kaki I: sudah mula rindukan dia :((

No comments:

Post a Comment