Wednesday 14 July 2010

::flash back::

tonite i got a visitor okeh ngeee~
siapakah mereka??
jeng2 (≧◡≦)
mereka ialah ex rumets saya last sem hee~
tok tok..
taa daaa~
terpacul muka IKA, KAUSAR and PUT hahaha~
"kami dtg nak melawat"
come2 jmpt msk ececeh hahaha~
jgn ditnya keadaan bilik saya ketika itu..
sudah pasti
riuh rendah gegak gempita bilik saya ketika itu hee~
perlbagai perkara dibualkan dr LI, daftar sub, lect and so on ngee~
but...
tetiba saya buka crita ckp rindukan msk kan megi ika, rindukan mskan bihun kausar, rindukan air teh o put hahaha~
tp tp tp..
diowang kenakan saya balik.. ciiit hahah
diowang ckp skung saya pulak kena msk then diowang dtg mkn kat bilik..
reason: sbb saya da nak kwen hohohoh~
pndai korang ehhh ngee~
waaaaaaaaa flash back kembali tentang masa lalu  huk huk huk :((
sewaktu rumet ngan dak2 ber 3 ni kitaowg slalu msk hee~
waktu kemuncak yg pasti sume perut akan lapa
opkos 11 pm-1pm hee~
haa waktu ni la kami memulakan activity memasak..
siap skali ngan pakej air teh o panas ag okeh!! :))
menu:
-bihun
-megi
-nasi goreng
etc~
weee rindu kot!!! :((
 kdg2 dlm bilik diowang nie  pot pet senantiasa
almaklumlah sumenye org utara
jd kemeriahan tu len skit hahah
mula2 mmg saya tak biasa tdo kalu ader bunyi2 skit nih
but lama kelamaan saya da jd immune~
hee~
now saya rindukan kemeriahan itu!! 
sumpah tak tipu huk huk huk :((
ag satu peristiwa yg sungguh saya tak kan lupakan smpai mati~
jasa baik kalian menghantar saya kehospital disbbkan serangan asma sewaktu musim stdy week dulu :((
sesungguh nyer perhatian korang dlm menjaga saya sewaktu saya sakit sungguh sgt saya hargai..
tak mampu saya membls jasa baik kalian..
Allah saja yg mampu membls nye.. :))
rindu!!! saya rindukan waktu sebilik dgn kalian :((

nota kaki I: semoga kalian sukses sentiasa dan berjaya dunia akhirat yer teman~ ♥♥
nota kaki II: time now: 12.07 am 
                   mood: saya rasa nak mkn mc d now bley kan??? ngee lapa weee!! ~

No comments:

Post a Comment