Tuesday 6 July 2010

(◕‿◕)

~Senyum itu satu sedekah  ✖‿✖
oleh itu banyak kan la senyuman yer..
~bkn ssh nak dpt pahala kan kwn2 hee.. :))
~ari ni bnyk benda2 yg mengembirakan ati saya telah berlaku

~7.30 am:
tet tet..
B: "sayang jumpa kat tempat biasa yer"


20 minute kemudian:
B: " nih untuk sayang :))"
 saya tanya ~apa nih??
walaupon dlm hati msih terasa dgn peristiwa smlm ngee :)
dia tsyum dan mnjwb~
B: cokelat!! :))

okeh!! dalam hati saya sgt dan teramat la gumbira..
eh eh eh!! stop yer..
bkn sbb gembira dia kasi choc tp gembira disini sbb dia masih ingat tentang kesukaan saya hee~
dia msih ingat janji2 dia~
dia msih berpegang pd kata2 dia :))

dia tawu jika saya marahkan dia or merajuk saya suke jika dia blnja saya eskem tak pon choc tak pon cake hahaha!!
bkn demand yer kwn2 tp itu adalah antara mknan kesukaan saya :))
sbb bila mkn benda2 alah tu sume saya akan rasa epi dan sedikit sbyk boleh mengurangkan kadar Kegeraman saya kikiki
so disbbkan smlm telah berlaku sedikit selisih fhm antara kami..
maka pg ni..
jeng2 ni la choc yg saya dpt :))
tq b for da ferrero rocher n segala bgai choc yg len2 hee~

~9.00 am
En. Raja: hari ni saya nak belanja korang mkn taw :)) 

waaa~ rezeki nama nyer tu kikiki tp....
rasanyer segan kot saya nak ikut...but..
selepas MUZ  memujuk saya berulang kali utk join 
maka terpaksa la saya ikut juga ngee~

so tengah ari td 3 biji kereta pon kuar bersama2 pegi mkn di sebuah kedai mkn yg terletak di SG TIRAM
bkn apa, saya segan sbb saya sorang jer kaum hawa yg len2 sume nyer kaum adam~
tambah2 nak mkn semeja dgn big bos which is EN. AZIZ~mak aih nerbes i hahah~
tup tup mkn td ha btul2 mkn mengadap EN AZIZ dan yg duduk sblh saya plak HR MANAGER iaitu EN ARIZA!!
hahah amik kau mkn pon segan2 ~
tp diowang sume best dan tersgt la sporting heee~
act today EN RAJA nak belanja mkn hari ini mayb sbb kitaowg da nak bis LI kot hee

waa cpt kan masa berjln2 sedar2 da nak bis LI hee
pape pon saya tersgt la gembira for doing my intership kat sini~
tipu la saya ckp kalu saya tak dpt gain a new knowledge kat sini :))
saya pasti merindui IKA,NADIA, KAK KIAH, KAK MADIHA, KAK NORA, EN HAZRIN, EN RAJA dan ramai lagi :((

nota kaki I: saya mawu senyum dan terus tersenyum :))
nota kaki II: saya suke melihat senyuman EN RAJA~ sbb dia tersgt la comel bila tersyum :)))


No comments:

Post a Comment