Monday 26 April 2010

:adamaya:

haish bagai kan berada diawang-awangan bila tgk citer ni ngee~
suka sgt!!~ 
suka sgt tgk betapa cool nyer adam..
betapa comel nyer maya..
betapa gigihnyer dani hee~
tu la~
bila maya ajak kwen tak mo.. ha.. skung br nak terkejar~
so, guy yg diluar sana..
sila jgn jual mahal bila awek ajak nikah eh..
bincang baik2 yer..
kang takot menyesal hehe~
adam..
act saya tak der la minat sgt kat sein ni.
bila tgk dia dlm sehati berdansa pon..
saya rasa biasa2 jer..
tp dlm adamaya~
pergh dia berjaya menawan ati saya okehh!!~ =)
kesabaran dia memikat ati i ngee~
saya bkn nak ckp ikut suka tekak saya jer..
tp incik tunang juge mempunya ciri2 yg hmpir sama dgn adam..
haish~
example 1: dia sgt sbr.. sgt sbr melayan sikap saya yg unpredictable ini okeh ngee~
example 2: dia jg sgt suka kan budak2 n tak suka saya marah2 kan adik saya ngee~
example yg sterusnyer biar saya sj yg tawu..
kang termuntah plak korang yg menbaca nyer hahaha~

saya mengaku~
im fall in love now.. again n again~
semakin bertmbh2 rasa itu haishh~
incik tunang sgt suka mengoda okeh auuwww hahaha~ (b if u read this post sila jgn angin eh =)))
he try da best for me~
try  da best utk menjaga hbgn ini.. exactly same like adam hee~ (again sila jgn loya eh :))

bila tgk citer ni~
saya rasakan bgai tak sabar mawu ader phamily sndiri~
aishh hahaha~
layakah saya??
blurppp!!
hahah..
my mom ckp..
hang ni nadia bgn pon tgh ari mcm mana nak jg mkn minum suami..
itu blum ader anak ag..
dan saya mnjwb "wahai bonda ku tersyg menantu mak  tu sempoi.. pndai berdikari okeh" hahaha
ayt nak selamatkan diri okeh~
incik tunang: insyallah saya akan cuba berubah selepas ini okeh dan berusaha utk bgn awl  kikiki~

opppss~ wanna stop here..
haishh~ tak sedar diri ag la saya ni eh..
pdhal lusa paper composite yg mahakarya tough ngee~  plus  jumaat last paper..
adeiii blakang saya da teramat sakit..
sakit sbb asek membongkok jer stdy ngee~
ini la akibat slalu stdy ats ktil hee~
rasa mawu pg spa..
ader sapa2 murah ati nak sponsor?? hahah~


psst: saya semakin pulih :))
-semoga kau bahagia-

No comments:

Post a Comment