Wednesday 28 April 2010

-damai-

alhamdullilah~
even satu paper ag tgl tp saya rasa sgt damai mlm ni wawawa~
even subject resin bnyak ag tak khatam ngee~ =))
mlm ni saya agak rjin hee~
saya trun g cafe tonite okeh lalala..
slalunyer berhari2 tak trun cafe~
ari2 mkn roti jerk hee~
tp tonite terbuka lak pintu ati nak g cafe hahah~
reason: sgt kempunanan mawu minum neslo ais Halim hee~
waktu trun td.. saya tgk bulan sgt cntik~
sungguh tak tipoo okeh~
sungguh damai melihat ciptaan ALLAH swt.
act saya sgt gembira..
gembira kerana saya sudah maw pulang keteratak bonda~
plus mawu datink sama my syg haipp~ =))
packing: DONE
hohoho i likee~


td ptg saya da tgk takwin utk sem dpn~
hohoh pantaskan saya kikiki~
btul jangkaan saya ngee~
27.12.2010 tarikh kitaowg msk blik u after semester break
wawawa ngee~
kenapakah?? hahahah kikiki lalala~
huh!! 
adeiii~ mcm mana kah??
mengapakah?? hahaha~
ssyhh =))


psst: start preparation for my big day :)) 
my mom da pot pet pot pet bising tnya itu ini haishh~ hee =))
mak saya plak nmpk yg lebey excited ngee~ kikiki
sbr yer bonda~
anak mu yg tersyg ni akan pulang menghulurkan bantuan hee ;p

No comments:

Post a Comment