Saturday 24 April 2010

-hepi bufday chenta-

22 April 1988 D.O.B Mohamad Syaril~
Hepi bufday dear~
uwaaa sudah tua kamoo~
22 sudah~
trasa msih terbyg2 muka baby face kamoo waktu zaman skolah dulu hahah~
sgt comel okih!! =)
hurm..
act~
im sory b..
becoz bufday kamoo..
saya tak bley lakukan smbutan and persiapan sebaik mungkin
seperti mana yg kamoo lakuin kepada saya~
keadaan saya sgt pack disbbkan final exam saya jtuh pd tarikh itu~
maaf kan saya syg~
tp dis year saya rasa smbutan itu ag baek jika dibndingkan dgn tahun lepas kan?? kikiki


apa yg berlaku??
we spend time together~

mengulang kembali kenangan dizaman muda2 dulu ngee~
bermula dgn breakfast~
waaa kamoo sgt bijak dlm mengorder mkanan yer syg!! kenapa?? hurm =)))))
then g tgk movie~
saya yg pilih movie ari tu okihh~
THE CRAZIEST~
mmg sgt gila.. tp tak mengapa~
sbb incik tunang disblh ngeee =) *blushing2*
sbb bufday boy ckp slalu kalu kuar ari2 sume dia yg decide dr tmpt datink smpai la tmpt makan~
segala2 dia yg decide~
so today.. saya yg kena wat sume decision ngee~
tak per tak per.. demi chenta ati ku hee =)
then after tgk movie we lunch dkt my feveret kedai mkn~

walaupon pd awl2 dia da ckp dia tak mo mkn kat situ..
reason?? hari2 dia asek mkn lauk mcm tu?? hahaha~
tp demi saya?? dia mengalah YES!! i lurve u la syg hahah =)


but b4 g lunch.. ader satu kejadian telah berlaku..
owhh sumpah saya sgt tocuhing!!
ya saya menangis..
sgt terharu~
b insyallah i will be totally yours at the end of this year~
dunt wory i will never break our promise (--)
sikap kamoo yg sgt telus dan baek itu membuatkan saya rasa sgt bersalah~
saya sgt bersyukur di berikan teman sebaik dan sehebat kamoo ~


uhhh~ okeh2 back to our story
after g lunch next destination~
secret recipe dkt gurney~
tujuan?? mestila nak beli kek hee~
again.. sory
sbb tak dpt nak berikan sebiji kek~
alasan.. "kalu nak kek sebiji kena tempah awl kalu nak skung gak tak der la dik"
adeeii~
sory again..
sbb saya ingat just nak g beli direct jer tak yah order2 haish~
then saya beli la beberapa slice cake dr jenis cake yg berbeza~
tp yg pasti..
cake feveret kamoo ada syg hee~ alhamdulillah kurang skit rasa terkilan ngee~


then lepak2 di taman itu..
taman apakah??
taman yg menjadi kesukaan kami hee~
hadiah?? hee~ syyhhhh.. 
seperti biasa ayt yg terkuar dr mulut incik tunang..
b tak mo pape syg.. b tak harapkan pape lgsung..
ayg kan student ag.. tak keja jgn la beli pape da kat b k..
ngee~ sthun skali jer b..
bkn slalu kan?? =)
after da puas gosip2 with incik tunang~
saya dihantar kembali ker UNI terchenta haishh~


dis year incik tunang dpt angpow okeh sempena bufday dia~
plus celebrate again with his frenz at old town white coffee + plus mkn2 cake seceret recipe again~
mode: huh sgt jeles ngee~ sbb tak leh join skali hee =)
then incik tunang siap perli saya ag mengenai tut~~~~~~~~
busook la b ni ngee~
tp apa yg incik tunang ckp kan tu mmg btul..
okeh i admit dia mmg beruntung haish~
yg dia sgt disygi oleh ramai insan disekeliling dia~
saya tumpang gembira dear~
last but not least~
again HEPI BUFDAY DEAR~
may allah bless u..
moga pnjg umo+murah rezeki
smoga jdoh kita kekal ke akhir hayat amin~

No comments:

Post a Comment