Thursday 15 April 2010

-emergency case-

act saya btul2 tak sngka batuk n selesama saya slama 2-3 ari tu mnyebabkan saya hampir2 dithn dihospital parit buntar uwaaaaaa~
batuk n selesama yg truk menyebabkan asma n lelah saya smakin truk~
pkul 8 pm saya da mkn ubt batuk air n tablet yg diberikan oleh dila~
but my condition become worse~
saya da tak bley berckp~
dan da tak larat utk berjln~
disbbkan keadaan saya yg semakin truk pd mlm 15/04/2010~
pd pkul 10pm~
rumet saya ika,kausar n puteri~
terpaksa memapah saya trun utk dihantar ke hospital wuwuw~
saya sudah tak boleh bernafas!!
Ya Allah saya sudah menyusahkan mereka~
sumpah saya mmg tak mawu kehospital~
sbb saya tawu msing2 busy berperang utk final huk huk~
hanya Allah saja yg mampu membalas jasa kalian~
setinggi trima kasih saya ucapkan kpda korang~
tidak dilupakan kepada psgan shera n fariq~
mereka juga telah dtg melwat saya pd mlm tersebut dihospital Parit Buntar~
sory sbb menyusahkan n menganggu waktu belajar korang~
really appreciate dear TQ a lot xoxo =)

berbalik kepada mlm kejadian~
setibanyer di perkarangan kauter emergency..
saya diminta utk berikan ic n after a few minute..
saya trus dibw msk n dibringkan diats katil~
2-3 org MA sibuk menguruskan saya~
adeiii trasa mcm btul2 emergency ni kikiki~
bantuan pernafasan telah diberikan~
aiyaaa..
tak suka tak suka~
tak sedap heee =)
mcm biasa la..
segala mcm benda diperiksa~
n jwpn yg saya da biasa dgr terpksa diulang tayang ag wuwuw~

"adik ur condition become worse sbb u da tak ley nafas plus u punya blood presseure very low"
"spttnyer kami kena thn adik dlm 2-3 ari ni"
"doc act, saya da nak exam ni..
"so saya kalu bley tak mo la tgl kat hosp.. pliz doc..
"saya btul2 nak blik~ 
"bahaya la.. nnt kalu mlm2 tak ley nafas mcm mana??
"ngee~ 
(mungkin doc tu kesian melihat muka seposen aku then..
"hurm okeh adik bring dulu n pkai dulu bantuan pernafasan ni then after dis kiter pg sedut kahak n after pemerikasaan br kite decide sama da bley blik or tak k"
eeeeuwwwwww~
sedut kahak??
aiyaaakkkk
tak best okeh!! siyesss~

dr pukul 10.20 until 12 am br la sume rawatan tu siap~
and da best part saya dibenarkan pulang~
but dgn satu syarat~if keadaan saya kembali truk dlm masa 1-2 hari ni
saya akan trus dithn utk tgl disana..
huh!!
sumpah saya tak pg da kikikik~
kiter cr hosp len plak k heee~ =)
skali ag..
simpati sungguh kepada mereka2 yg menanti kan saya diluar~

again..
TQ so much kepada mereka-mereka~
semoga Allah saja yg dpt membls jasa kalian amin =p





No comments:

Post a Comment