Wednesday 7 April 2010

if....


If today saya da kat umah~
ditambhkan dgn duit yg kembung didalam poket~
owh alangkah bahagia~
saya pasti mengajak incik tunang utk teman kan saya pergi shopping now wawaw~
but if jer la~
tetiba terasa mawu berjln2 mencuci mata~
mencapai sehelai dua baju+kasut+handbag+.....
ngee~ sudah pasti ilang segala tekanan kikiki~



saya mula terasa rindu kepada incik tunang~
even seharian beliau menemani saya tawaf satu mall~
msk ke kedai yg sama2 2-3 time~ ( sbb tak tawu nak wat pilihan)
but dia lgsg tdak pernah merungut~
owh saya sgt tabik kepada incik tunang hee =)
sentiasa bersbr dan tersenyum melihat gelagat saya~
sehingga saya pon menjadi pelik~
aiyaaak.. nape senyum2 ngee~





therapy = shuping??
bolehkah??
ngee~
owh alangkah indah jika duit rm sejuta terjth didepan saya lalalalal~
hahaha~
mcm angan2 mat jenin plak ngee~
kritikal..
ya saya agak kritkal~
so incik tunang~
sila bw saya kuar seketika dr USM terchenta ini okeh hee =)
sblm saya berangan yg lagi pelik wawawa



hurm~
menu yg ingin saya penuhi minggu ini
1. big apple
2. Yong taufu parit buntar
3. celur2 pdg broom
4. Tomyam aym sg nibung
5. Pizza
6. Bihun Sup made from My mum =)

owh mula terasa sgt lapar haissh~
tidak sbr utk pulang keteratak bonda =p

waaa~ selera sgt besar hee 
p/s: dlm usaha mengemokan bdn~ 



No comments:

Post a Comment