Wednesday 7 April 2010

(-.-) ~ nothing can describe my feeling rite now~

today~ 2 test already done..
izit okeh?? opkos not!! huh~
due date da dekat~
tak smpai ag 2 minggu da nak kena msk dewan exam~
damn!!
until now~ no more preparation uwaaa~
gear satu da ptt msk wuwuw~ tak kan br nak pnskan engine~
tak sempat kot wuwuw~
saya admit~
perasaan saya kucar kacir skrg~
huk huk huk~

for someone out there~

aku mengaku~
aku tak reti tunjukan kan kasih syg..
aku tak reti ckp aku syg kau...
aku tak mcm org lain~
senang nak pamerkan kaseh syg~
tp.. jaoh disudut ati aku..
aku sgt syg akan kamoo..
aku mengaku~
aku terluka..
aku marah..
aku sedih..
aku geram dengan sikap kamoo~
but what shuld i do?
hurm~
dont noe what to say~

YA ALLAH SEMOGA SEMUA INI AKAN BERAKHIR~ amin..

-(-.-)-

No comments:

Post a Comment