Tuesday 13 April 2010

im hepii~



now im 22 okeehh~
waaa tp trasa mcm msih sweet 17 mcm mana kah?? haissh kikiki
today 14 April~
saya mawu mengucapkan ribuan trima kasih tak terhingga kepada MOHAMAD SYARIL @ Chenta ati saya@ my lovely fiance~
Tq for last nite dear =p
but im so sory~
kesihatan saya tidak begitu baek~
menyebabkan kiter terpksa balik awl ngee~
yaaa~
saya janji lepas ni saya tak kan sentuh ag keropok lekor+laksa+mkanan laut n sewaktu dengan nyer wuwuw~
sume mkanan diatas menyebabkan resdung saya semakin menjd2 n mengakibatkan saya deman okeh uwaaa~


what happen last nyte??
1 week b4: incik tunang telah meminta saya mengosongkan sgala schdule saya pd mlm 14 april okihh~ haishh
semata2 utk kuar dgn saya pd pukul 12 am ngee~
around 10 pm~
dia amik saya dirumah~
first question he ask me~
mawu kemana?? 
jwpn saya: mamak sudah lalala tak pon azlan tomyam kikiki~
dia diam n senyum sja~ (hati mula tertnya2 kemanakah destinasi kami ngee)
mc d?? yaa saya rasa mcd mungkin ngee~
smpai jer depan mcd..
tetiba...
waa dia pth blik n senyum~
dia saja nak men2 kan saya okeh~ 
tak per tak per
its okeh~
saya tgu n diam~
dia disblh mula tersengih2 haiish~ 


11pm~
okeh finally slpas puas meronda akhirnya dia berhenti jg..
di OLD TOWN WHITE COFFEE at BYN BARU
dia menjadi begitu romantik mlm itu~ 
saya msih berlagak cool kiki~
kami msk n duduk bahagia ats smbil menikmati pemandangan mlm ahakzz~ ( pura2 romantik gitu kiki)
menu kami: nasi lemak special 2 + hazelnut white coffee+ old town ice cold white coffee 
nasi lemak disana merupakan makanan feveret kami hee~
kalu kesana itu antara makanan yg sering kami order~ =)
u can try okehh =p









seperti yg dijangka~
tepat 12 am
n alarm hp si dia pon da berbunyi~
maka berkumandang la lagu itu~
dia menyanyikan lagu itu dengan penuh bersemangat~
saya sudah tersipu2 malu ahakzz hahah~
seperti biasa aksi suap menyuap pon berlaku~
haisssh~ agak malu2 kucing ngee~
waaa~ kek itu agak sedap~
saya mengaku ini first time saya rasa kek ni~
strawbery cake hee~
b4 dis saya slalu beli choc mud, indulgence, cheese cake dll~
tp kali ini~
dia belikan saya kek ini~
dan rasa dia agak sedap hee~



hahaha~
dis year dia skali ag ingin mengenakan saya..
seperti thn lepas wawawa
apakah game dia slpas itu~
biar saya sja yg tawu ngee~
tp saya sudah tidak tertipoo okeh dgn incik tunang lalala~
dia berpura cool ag hahaha~
so disbbkan saya agak kurang sehat dia terpaksa antar saya blik awk hee~
tq for understanding dear~
n b4 msk umah~
dia berikan sya...
HADIAH itu =)
uwaaa dia menambah kan koleksi saya ag~
saya dpt beg converse~
one of my feveret bag ngee~
act..
saya mmg tak sgka dia akan bg beg ag~
becoz last year dia da kasi beg ELLE~
then after that br saya tringat~
dia ada terlepas ckp one day tu~ tp mcm mana saya leh tak perasaan haissh~
 pape pon tq a lot dear for everything u have done~
saya tawu kamoo sentiasa berusaha menjadi yg terbaeek utk saya~
saya sgt menghargai ~
love u very strong dear ahakzzz =)

kepada sume yg wish bufday saya~
tq tq tq hee =)


xoxo- mak saya pesan jgn ada benci even pd org yg slalu sakit kan hati kita percaya ALLAH itu maha adil amin~
tq mom sbb jadikan kami sperti kami hari ini~
kami sudah menjadi semakin kuat~
kami akan berusaha menjd anak yg terbaek~
mak n ayh tlg doakan kejayaan kami disini ~ lurve both of u  beri2 strong kikiki~

No comments:

Post a Comment