Monday 10 May 2010

2 in 1

1) 5 May 1963 and 5 May 2009
-hari ulang tahun kelahiran ayh dan adek saya
-wish u a very hepi befday syg-sygku~
-pd mlm 5 May kami sekeluarga telah meraikan hari tersebut~
-tp nmpk gaya kek lebey dimonopoli oleh adinda saya yg comel itu okih hee~
-kek mereka bertemakan spongebob n patricks hahaha~
-gila comel kot kek tu ngee :))
-pic next tyme saya upload okeh~
-mlm ni mls nak upload gmbr becoz bb tersyg saya mlm ni connection dia ader gangguan skit hee~
-again may allah bless both of u..
-semoga pnjg umor murah rezeki dan diberikah kesihatan yg baek~
-sayang kalian kuat2 =)

2) 9 May 2010~
Hepi mothers Day!!~
~selamat hari ibu saya ucapkan kepada bonda terchenta~
~kasih sygmu dan segala pengorbanan mu tiada bandingan bonda~
~tak mungkin mampu utk aku membyr nye~
~hanya secebis doa yg mampu ku kirimkan~
~semoga bonda tersyg diberikan kesihatan yg baek dan kebahagian yg berpnjagan~
~doakan kejayaan kami mak :))
~ Insyallah satu hari nnt kami akan cuba memberikan kebahagian yg terbaek pula kepada kalian berdua~
amin ;))

psst: mawu bersiap hohoho~ dinner date with incik tunang tonite ayuhhh~ :))

No comments:

Post a Comment