Saturday 1 May 2010

-update-

hoho~
smlm kepulangan saya diteratak bonda terchenta dismbt mesra oleh kedua2 ibu bapa saya okeh~
walapon agak lmbt saya smpai keteratak bonda~ almost 12 am
tp mereka setia menanti saya wuwuw~
after da loading sume brg2 msk dlm umah~
bermula la aktiviti bual bicara@gosip bersama mereka~
kikiki
punya syiok smbg tgk2 da hampir kul 3am haish~
okeh then msk bilik buka fb skejap belek2 cafe world then tdooo ZZzzz~


then pg2 incik tunang da col tnya aktiviti ari hee~
shopping~
kikiki~ i likeee :)))
then after da beli brg2 sume join plak my parents g shopping adeeeii~
mmg seharian aktiviti kami ari ni ader la membeli belah hohoh~

then balik tu singgah dinner kat mana ntah nama tmpt tu~
hee tp mknan dia mmg sedap~
mmg mkn besar la kami mlm td kikiki~
incik tunang, mak n ayh mkn bertmbh2 wawawa~
waktu melihat kan keadaan itu td~
melihat syuman di wajah mereka~
senyuman di wajah kedua ibu bapa saya, adik2 saya, dia yg saya syg~
saya berasa sungguh bahagia dikelilingi oleh mereka~
-Ya ALLAH kau panjangkan lah kebahagia kami ini :))-

psst: nerbes2 mengenangkan ari isnin ni huk huk huk :((

No comments:

Post a Comment