Saturday 29 May 2010

-maafkan saya-

sedih
yaa itu yg saya rasa disaat ini~
why??
sbb HP kesygn saya sedang sakit dan seperti sudah tidak mawu bgn2 lagi dr tdo yg indah itu~
yaa ini sume salah saya~
saya tak menjaga kamu dgn baek!!
sungguh saya ingat kamu da selamat disitu~
hujan yg tersgt lbt menyebabkan kau turut bermandi hujan bersama saya!!
maafkan saya :((
syg plizz.. bgn syg.. saya sgt memerlukan kamoo
dlm hp tu ader beratus2 sms saya dan dia~
sejak dr zaman skolah ag!!~
dan terlalu bnyk kenangan kami disitu~
tmbh2 hp tu merupakan hadiah daripada dia utk saya~
walaupon da smakin bnyk HP di pasaran n da semakin cangih manggih~
tp tak pernah terlintas dihati saya ag utk tukar HP yg br ag~
walaupon kau hanya HP biasa yg tak sehebat HP2 len~
tp kau tetap menjd ksygan ku~
oleh itu tlg la syg bgn plissssss!!~
sumpah saya sgt menyanyangi kamu!!~
jgn wat saya menangis begini
tlg la syg bgn la semula~
bgn la utk kembali berbakti kepada saya :((

p/s 1: kau tetap kusyg NOKIA 5300 XPRESS MUSIC :((
p/s 2: saya akan berusaha menyelematkan kamu!!~ semoga allah memberkati usaha saya itu AMIN~
p/s 3: b, im sorry~ HP tu da rosak sungguh saya sgt sedih!!~ maafkan saya :((

No comments:

Post a Comment