Friday 14 May 2010

-teman-

lately saya slalu ber ym bersama teman matriks saya di KMPk dulu hee~
bnyk nasehat yg saya terima dr dia~
Tq Yunk~
u such a good frenx okehh~
i love u babe~
even kau ym utk meminta sedikit nasehat dr org yg tak berapa layak nak bg nasehat ni kan hahaha~
tp kau pulak yg bnyk bg nasehat kat aku ngee :)~ tq a lot dear
bnyk kata2 dia yg membuatkan saya kembali berpk hohoho :))
prob dia menyebabkan saya kembali menjadi seorg yg sgt bersyukur kepada NYA~
bersyukur kerana sekurang2 nyer masalah saya tak separah dia~
bersyukur kerana saya masih ada dia yg menyanyangi saya~
tp syg, kau jgn risaw okeh~
Allah tak kan memberi dugaan yg tak mungkin tak mampu utk kau hadapi~
Allah itu maha adil syg~
dear~ be strong okeh!!~ insyallah everything will be fine bnyk kan berdoa~
aku akan slalu doakan yg terbaek utk kau syg :))


psst: mengimbau kembali kenangan di KMPk 2006/2007~

No comments:

Post a Comment