Tuesday 4 May 2010

-Industrial Training-

~LI or Industrial Training or Praktikal mempunya makna dan erti yg sinonim okeh hee~
3 May saya dikehendaki utk melaporkan diri di Mardec Polymer ~
sumpah saya sgt nerbes dan teramat cuak oqeh~


hohoho~
ari pertama menjejakan kaki disana~
saya dihantar dan diambil oleh dia hee~
utk memberi sokongan moral kunun kikikiki :)))
agak awl saya smpai~
spptnyer msk keja 8.30 but for da first day 8.05 da terconggok disana~
then my partner muzaini col~
hua hua hua~
mamat itu sudah sesat aiyaaak~
smlm after incik tunang bg direction peta confident jer bley smpai ngan slamat hahah~
tp today terpksa diambil oleh saya n incik tunang juge yer muzaini ngee kikiki~


first place yg dituju~
opkos office En. Ariza merangkap head of Human Resources
taklimat pengenalan mengenai profil company telah diberikan~
then kami dihantar kepada En Raja Ismail merangkap Manager Department for R&D~~
10 Minggu disini kami akan diletakan dibawah pengawasan En Raja~
Bidang kerja kami??
opkos R&D~
i like hee =)))


Bak kata En Ariza~
both of us agak bertuah sbb kitaowg akan kutip bnyk experience disini~ 
and dis company mmg sgt berkait rapat dgn bidang yg kami ambil diUSM~
alhamdullilah~
dis company mmg besar dan mempunyai bnyk branch diserata melaysia~
production?
hoho~ sgt bnyk tak larat utk diseneraikan~

mawu kan lebeh info sila google sendiri okeh kikiki :))
mostly brg yg dihasilkan akan dihantar keluar negara utk diexport~


First n Second Day~
Orentasi-
Dibawa pusing serata department hee~
Berkenalan dgn sume staf n mereka sume sgt baek n peramah~
i likee~
senang utk berkerja sama kikiki
tp ia  agak meletihkan kaki saya haishh~ :))
hari kedua kami telah diberikan jadual and after dis kami akan menjalankan projek slama 7 minggu hee~
Sungguh~
jadual yg diberikan En. Raja mmg sgt menarik~
peratusan keletihan hampir mencapai zero okeh =)~
kerana kebanykan masa kami dihabiskan utk duduk di dlm lab yg teramat la sejuk itu ngee =)
hopefully kami akan dpt menghabiskan training ini dgn sebaik mungkin~
dan saya juga bersyukur mempunyai teman training yg byk membntu n sgt besh ngee~

psst: tq muz sbb tlg parking kan pg td pasni ari2 la hang tlg parkingkan kat aku eh wawawa =)~ 

No comments:

Post a Comment