Friday 28 May 2010

- I have a dream!!-


Everyone have their own dreams rite?
sama seperti saya juga~

1st:
AUSTRALIA~
yer saya mawu kesana!!
saya mawu pergi ker Melbourne, Perth, Sydney, Brisbane and dr Brisbane kiter bley pg ke Gold Cost, Fraser Island, White Sunday and so many place okeh~ weee cant wait okeh!! :))
hopefully one day i can go to all da place that i mentioned above ngee =p
baby can u take me to Australia plizzzzz >.<
Permainan Salji dicerun Victoria
yaaa~ itu yg saya mawu maen waaaaaaa~
Tidak dapat bayangkan gunung diliputi salji di Australia :)) Semasa musim sejuk di Victoria, anda akan jumpa beratus-ratus geluncuran ski merentasi sepuluh lokasi alp hebat. Kesemuanya hanya perjalanan satu hari ke utara dari Melbourne dan sesetengahnya seperti Mt Donna Buang dan Mt Baw Baw boleh dihabiskan dalam satu hari jika anda bermula awal. Berski menurun bukit di Mt Buller atau berski merentasi desa di laluan salji halus Falls Creek. Meluncur salji di “half pipe” dan taman rupa bumi Mt Hotham atau meluru bawah cerun menawan Mt Buffalo. Trek dengan kasut salji dari Mt Baw Baw ke Mt St Gwinear dan bermain tobogan atau kereta luncur salji di Lake Mountain yang menawan.
Baling bola salji, bermain tobogan, trek mengikut laluan wombat atau daki menara pemerhatian setinggi 21 meter di Mt Donna Buang. Hanya sejam perjalanan dari Melbourne, ianya sempurna untuk percutian harian musim salji. 
Jika anda tidak fikir Australia mempunyai salji, lawatan ke padang salji Australia akan meyakinkan anda sebaliknya.
hoho amazing okehh!!
sumpah saya sgt tidak sbr mawu kesana hee~
dear my syg cik shera n cik ekin~ lets go for holiday syg hahah~
husband wjib ditglkan dirumah yer "GIRLS DAY OUT" OKEH hahah :)

-Perth-


-Melbourne-


-Melbourne-

-Sydney-




2nd:
PARIS
weeee itu kota chenta okeh~
haruslah saya mawu kesana bersama my hubby hoho~
mesti my hubby semakin menjadi2 romantika nya itu kan kan kan hahha~
chenta sila jgn blushing okeh kikiki~
percayalah my fiance mmg sgt romantik ngee~ toink2 :))
-im in love-


3rd:
Hopefully one day
I can further my study for IJAZAH SARJANA or dlm bahasa mudahnyer MASTER and continue again with PHD ngee~
and if i can~
saya mawu smbg diluar negara
cukuplah dr TADIKA sampai ker Degree saya da stdy didlm M'sia hee~
so izinkan saya membawa diri kenegara org pula kikiki~
bkn sbb merajuk ati or ingin membawa diri okeh~
sila jgn slh phm hoho hee :)
saya cuma mawu blajar untk idup berdikari dinegara org 
sila kagum ngee~ hahah
chenta jom menetap disana mawu kah anda?? hee~

4th:
Saya mawu menghantar ayahnda and bonda terchenta utk menunaikan Haji di Mekah~
Ini adalah benda pertama yg saya akan lakukan jika saya sudah mampu and berjaya nnt~
Semoga Allah memudahkan jalan itu AMIN :))



Others:
Yg laen2 sume incik tunang sudah tunaikan haish ;p~
terima kasih chenta sbb hampir sume keinginan saya telah kamoo penuhi
sebut jer apa sahaja pasti kamoo akan usaha kan utk memenuhi permintaan saya itu
walau sesusah mana kamoo tdak pernah mengeluh
kagum!!
sungguh saya sgt kagum dan menghargainye
sumpah saya tak mampu utk membls jasa kamoo
kamu mmg terbaek!!~

Psst:  Hopefully saya dpt mencapai semua itu hee >.<

No comments:

Post a Comment