Monday 17 May 2010

~mmg terbaek okeh :))

saya sudah semakin gemokkkk toink2 ngee~
bagaimanakah itu boleh terjadi?? 
hohoho~
ini sume disebabkan oleh Pn. Norfatimah bt. Mohamed@ Bonda terchenta @ pakar chef yg terkemuka bg kami sekeluarga okeh heee~
hohoh bonda saya sgt hebat dlm bidang masakan heee :))
segala jenis masakan mampu bonda masak dgn terbaeekk okehh!!
oleh itu~
disebabkan risaw dgn masalah kesihatan saya yg kurang memberangsangkan last month which mean sewaktu dialam minggu peperiksaan dahulu hee~
maka semakin menjadi2 la kerajinan bonda utk memasak ngee~
bonda kesyangan saya telah 'mentop up' kan balik segala zat-zat dan khasiat didlm tubuh bdn saya okeh hahaha~
ayahnda tersyg turut bersongkokol dengan bonda utk memastikan misi mereka tercapai wawa~
ayahnda sentiasa memastikan sblm tdo perut saya sudah btul2 kenyang~
n sblm g keja saya diwjibkan breakf dan mengambil sgala suplement tmbhan dihadapannyer ag hoho~
see~ kaseh syg seorg ayh pd anaknyer~
saya sgt kagum~sungguh touching okeh (-.-)
bolehkah bakal suami saya mengambil alih tugas menjaga saya??? hurm~ :))) dia ckp: of course i can ngee :)) weee i likee hee ;p
mawu tak gemook every time every second~ asek suruh saya makan aiyaaakk~
"mak, kami tawu kami da mkin kurus tp jgn la risaw smpai mcm ni skali okeh wuwuw, insyallah everything will be back to normal :))"
adakah insan lain yg dpt menjaga saya sebaek bonda dan ayahnda saya menjaga saya?? hee :)))
siyesly saya sgt bahagia tgl di teratak bonda~
saya tidak mawu meninggalkan rumah ini~
boleh kan?? heee :)
RUMAH KU SYURGAKU :))




psst: cuti kali ini saya berazam mawu belajar memasak hahaha~ bolehkan??? sila berikan sokongan anda yer kwn2 ngee~ :)))






~laksa bonda mmg terbaekkk okehh!!~



~ayam masak kicap~
his feveret :))

No comments:

Post a Comment