Saturday 9 November 2013

✔✔DREAM BIG! AIM BIG









Hai Hai Hai Readers :)

SOHO~
WAHM~

Did u know it is stand for what?


SOHO → SMALL OFFICE HOME OFFICE
WAHM → WORK AT HOME MOTHER

I want to be Full Time House Wife!
Yes! Itu azam saya :)

Tapi tak mau la dok rumah tanpa income yang masuk kan~
Selera nak membeli besar menggunung jadi haruslah ada income yang wajib masuk setiap bulan ^^

Insha Allah saya sedang berusaha kearah itu~

Saya mahu memberikan sepenuh perhatian kepada keluarga kami~
Saya mahu memberikan sepenuh perhatian kepada anak kami~

Makan pakai kebajikan mereka dijaga sepenuhnye oleh saya!
Ya itu azam saya :)


Dream Big Aim Big~ Insha Allah Aja Aja Fighting ~

Jika anda mahukan perubahan~ Ayuh lakukanye sekarang!
Bukan ESOK Bukan LUSA Bukan Nanti~
Tapi SEKARANG!

Berubah kearah cara hidup yang lebih baek dan memberikan kebahagian yang INFINITI kepada keluarga tersayang itulah kepuasan saya~

Semoga Allah memberkati nye~ AMIN ya Rabbal A'lamin~




Ini adalah SOHO impian saya :)



Saya tak mahu terlepas menyaksikan fasa tumbesaran putera hati saya~

Setiap masa setiap saat setiap detik merupakan PRECIOUS time bagi saya~



Insha Allah bersama SHAKLEE saya yakin mampu mengapai Impian Melangit itu >,<

For time being saya sangat bersyukur dikurniakan rezeki "BONUS" setiap bulan dari SHAKLEE~
Ya Allah terima Kasih Allah temukan saya dan SHAKLEE~

Disitu telah terasa perubahan~ Kami tidak lagi terasa sesak disetiap hujung bulan~
Syukur!

Modal bermula hanya dari register ahli sebanyak rm65~ tapi kini telah membuahkan hasil yang lebih dari itu~
Alhamdullilah!

Jika anda ingin merubah impian anda bersama SHAKLEE~
Do PM me now!
Saya akan bantu anda mencapai impian anda~

Ayuh berjaya bersama2 saya ^^

Tanpa keberanian mimpi tidak akan jadi nyata!
Beranikan diri utk BERUBAH! AYUH kita !!





Detail~
SMS|wa - 0134167522
nurulnadia - SID 908581 
COD- Pulau Pinang

No comments:

Post a Comment