Wednesday 6 November 2013

How its START! Shaklee Oh Shaklee ♡♥

Bismillahirahmanirahim~~

Hari ni terdetik dihati nak update blog yang semakin sunyi menyepi :)

How its start?
When Its start?

Falling in ♡♥ with Shaklee??

##########################################

Actually, Saya start kenal Shaklee ketika Iman berusia Dua Bulan~
My Little Caliph waktu tu sangat la kuat menyusu!
Dan saya berazam utk menyusukan Iman sebaik yang boleh! 
Encik Google menjadi medium utk saya mencari maklumat~
I have to maintain and boost my milk production!
I have TOO :)

Cari punya Cari~

Beberapa product mula menari2 didalam kepala~

1.habatussauda~
2.VCO~
3.Shaklee~ 

Tambah Tolak Darab Bahagi~

Finally saya mencuba HabatusSauda~

2 botol dah amik~ But not much different :(


OK never mind! Jangan mudah mengalah ye Ibu  ^^


Second Option >> Beralih pula kepada Shaklee~

Start with Trial Pack Set B RM80~
Almaklum modal tak besar hehe~ So start with trial pack first ok :)

Guest what~ 3 days amik Shaklee demam tak kebah! Sakit abis badan2 and high fever mendadak naek!

OMG!!! Hubby arahkan suruh STOP amik SHAKLEE! @@


Contact balik si Penjual~

"Akak nape pas amik Shaklee tetiba saya jd cenggini :( "

Si Penjual: Oh dik tak pe.. Itu healing crysis~

Saya: Healing crysis? Apa tu? 

Almaklum tak pernah seumo hidup amik SUPLEMENT tetiba amik SHAKLEE mau badan tak terkezuut ^^


So si Penjual yang baek hati ni dengan sabar nye melayan semua pertanyaan saya dan cuba explain sehabis baek :)


FULLSTOP! Si Penjual Berjaya meyakin kan saya :)

Teruskan saja pengambilan Shaklee~ after 1 weeks alhamdullilah im getting better~

Fewiit~ Milk Production melimpah2 ruah!

Ya Allah tak terkata gembira di hati~

Yes It is work!

Sekali Pam setakat 4-5oz not an Issued for me! Alhamdullilah terima kasih Allah!
Murah rezeki anak Ibu~





Dan yang paling ketara terasa perubahan ialah~
Saya semakin cergas dan bertenaga!
Kalau dulu balik rumah after working hours sure dah terjelepuk baring ats katil!
Lembik dan sangat tak bertenaga~
Tapi kini tak lagi~
Sedar sedar je eh dah nak balik laa~ 5.30pm sudahhh :)
Wooww~ It make me falling in love more and more!

Milk Production Boommmm!
Energy Booster!
Skin Care~ Oh Myyyy parut semakin pudar and more flawless :)
(next story i cerita alahan yang teramat teruk pernah saya alami~ serammm nak tgk cermin wuwuwu)




For those yang berhasrat utk melaksanakan Penyusuan Susu Ibu selama 2 tahun~
I personnaly highly recommended those items above!
It is really superb!
Super awesome

Ingin Tahu detail mengenai set-set penyusuan~
           Jom Klik Disini :)


Detail~
SMS|wa - 0134167522
nurulnadia - SID 908581 
COD- Pulau Pinang



No comments:

Post a Comment